Меню сайту
Пошук


Педагогічна рада, серпень 2018

Педагогічна рада 29 серпня 2018 р.

Порядок денний:

1. Про підсумки навчально-виховної роботи педагогічного колективу школи за 2017/2018 навчальний рік та завдання на 2018/2019 навчальний рік.

Фабрика освітніх ідей «Нова українська школа: старт змін в освіті». (Доповідач – Коріньовський С.П.)

  1. Нова українська школа: проблеми та перспективи. (Спікери – Бігус І.М., Скрипник І.А.) 
  2. Співпраця вчителя та асистента вчителя інклюзивного класу – головна складова ефективної інклюзії. (Спікер – Атаманюк Н.В.)
  3. Використання ІКТ в освітньому процесі. (Спікер – Мотревич Л.В.
  4. Адаптація учнів 1-5-10-х класів до успішного навчання в школі. (Спікер – Мельник О.О.)
  5. Інклюзивне навчання – якісна освіта для дітей з ООП. (Спікери – Венгер О.М., Мартемьянова О.Є, Баськова О.М.
  6. Конфлікти між вчителем та учнем. (Спікер – Малюкова О.А.)

2. Про затвердження освітньої програми. (Доповідач – Маланчій В. О)

3. Про затвердження режиму роботи школи на 2018/2019 навчальний рік. (Доповідач – Маланчій В. О.)

4. Про затвердження плану роботи школи на 2018/2019 навчальний рік. (Доповідач – Маланчій В. О.)

5. Про оцінювання учнів 2-х класів, предметів варіативної частини навчального плану учнів 5 – 11 класів. (Доповідачі – Горбатюк О. Ф., Маланчій В. О.)

6. Про організацію та проведення навчальних екскурсій та навчальної практики у 2018/2019 навчальному році. (Доповідачі – Горбатюк О. Ф., Маланчій В. О.)

7. Про організацію індивідуального навчання учня 2-В класу ..., учня 6-В класу ..., учня 6-В класу ..., учня 11-А класу ..., учениці 5-А класу ... (Доповідач – Маланчій В. О.)

   

Тези, матеріали виступу спікерів, матеріали майстер-класів

1. Спікери Бігус І.М. та Скрипник І.А. розкрили питання "Нова українська школа: проблеми та перспективи" та провели тренінгове заняття за стратегією «Джигсоу І»

Навчальні традиції країн Європи

«Джигсоу І» - це стретегія групової роботи за методикою розвитку критичного мислення.

Суть стратегії нагадує складання пазлів як частин певної інформації для цілісного уявлення про текст, поняття, обєкт чи явище.

Хід заняття:

  1. Учасники діляться на «домашні» групи. Кожен член групи отримує свій текст про особливості освітнього процесу у певній країні.
  2. За командою учасники з однаковим завданням (однакова країна) утворюють «експертні» групи. Протягом визначеного часу «експерти» опрацьовують свою інформацію, визначають головне в тексті, складають два запитання за змістом прочитаного.
  3. Учасники повертаються в «домашні» групи. Протягом 1хв кожен презентує свій матеріал учасникам групи, наприкінці ставить запитання за змістом для перевірки розуміння почутого.

Висновок: Після того, як всі розповіли свій матеріал, у кожного з учасників групи складається цілісне уявлення про інформацію, яку потрібно було опрацювати.

Стратегія забезпечує :

  • активну участь кожного в опрацюванні інформації;
  • можливість критично сприйняти отриману інформацію, визначати основне і другорядне;
  • можливість опрацювати великий обсяг інформації за короткий час.

2. Спікер Атаманюк Н.В. зупинилася на окремих питаннях співпраці вчителя інклюзивного класу та асистента вчителя.

Співпраця вчителя та асистента вчителя інклюзивного класу – головна складова ефективної інклюзії. Вчитель зупинилася на питаннях індивідуального розвитку дітей з ООП, та можливостями їх реалізації в парі з асистентом вчителя. Навела приклади матеріалів для індивідуальних вправ для таких учнів: презентації, звукові файли тощо. (перейти до архіву матеріалів, наданих вчителем, рекомендуємо спочатку зберегти архів на власний комп'ютер, і запустити презентацію з досвідом для початку роботи)

 До методики співпраці вчителя і асистента вчителя інклюзивного  

More presentations from Galina

3. Використання ІКТ в освітньому процесі

Спікер Мотревич Л.В. провела заняття з групою педагогів. Вчителі зареєструвалися на сервісі та виконали тестові завдання з питань інклюзивного навчання за допомогою Kahoot: сервісу для створення он-лайн тестів та вікторин.

Цей сервіс можна використовувати на уроках, коли потрібно швидко перевірити знання учнів одночасно. Учні можуть відповідати на запитання тестів з будь яких доступних їм на той момент гаджетів (телефонів, комп’ютерів, планшетів).

Створені в Kahoot завдання дозволяють додавати до них фото та відео фрагменти, регулювати час виконання завдання, також можна додати бали за кожну відповідь. Швидкість та правильність відповідей відображається на моніторі вчителя. Всі результати зберігаються.

Для проходження тесту учні повинні відкрити сторінку сервісу та ввести пін-код, який надає вчитель.

 

4. Спікер Мельник О.О. організувала заняття з педагогами з питань підходів до учнів 1-5-10-х класів.

Про адаптацію учнів 1-5-10-х класів до успішного навчання в школі

5. Спікери – Венгер О.М., Мартемьянова О.Є, Баськова О.М. провели цікаві та змістовні заняття з питань "Інклюзивне навчання – якісна освіта для дітей з ООП".

6. Спікер Малюкова О.А. провела заняття із педагогами з питання "Конфлікти між вчителем та учнем"

Реферативна частина заняття (викачати з сервера)

Педагогічний такт, конфлікти з учнями, їх причини. Шляхи і способи виходу з конфліктної ситуації.


Всім привіт!
Спеціалізована загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 8 вітає відвідувачів сайту.


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа
Переможці конкурсу сайтів
Сайти вчителів школи знову відзначені на міському та обласному конкурсі освітніх сайтів.

Офіційний сайт школи - ІІ місце на міському конкурсі. Сайт початкової школи СЗШ № 8 - II місце в обласному конкурсі веб-сайтів. 

І місце в місті та ІІ місце в області: персональні сайти вчителя математики та інформатики Кравчук Г.Т. (перейти на сайт) та вчителя початкової школи Бігус І.М. Перейти на сайт.

ІІІ місця: в області - персональний сайт вчителя світової літератури Шенькарук А.В., (перейти на сайт) в місті - персональні сайти вчителя хімії Мороз Л.О.(перейти на сайт), та вчителя початкових класів Атаманюк Н.В.(перейти на сайт). Сайт "Інклюзивна освіта" Атаманюк Н.В. в області - 4 місце.

Серед учнівських проектів отримали дипломи сайти "Вивчаємо інформатику" (перейти на сайт), "Моя Україно" (перейти на сайт), електронний посібник "Художня культура. 11 клас" (перейти на сайт)

«Методичний портал»


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz