Меню сайту
Пошук


Методична робота

Педагогічний колектив СЗШ№ 8 працює над  проблемами:

  1. "Створення умов для формування освідченої творчої особистості громадянина, реалізація та самореалізація його природних задатків і можливостей в освітньому процесі".
  2. "Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами"

Методична проблема школи:

  1. "Від інноваційного змісту й технологій освіти через педагогічну майстерність учителя – до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах". 

Засідання методичної ради 

Дана проблема реалізується через проведення педрад, психолого-педагогічних семінарів, тижнів педагогічної майстерності.

Члени методичного об’єднання працюють над вирішенням першочергових завдань: вивчення, узагальнення та використання педагогічного досвіду, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, аналіз стану викладання предметів.

В школі проводиться колективна та індивідуальна методична робота, яка здійснюється через постійно діючі методичні засідання. Серед форм колективної методичної роботи, що проводяться в навчальному закладі є:

  •  педагогічні ради;  
  •  інструктивно 
  •  методичні наради;
  •  методичні засідання.  

Постійно вивчається та узагальнюється педагогічний досвід, створюються для систематичного поновлення та ефективного використання методичного фонду, створеного в школі. Аналізується робота по випровадженню нових стандартів освіти, по підготовці учнів до свідомої активної участі у суспільному житті до адоптації в реальних умовах життя.

Основні напрямки методичної роботи

  1. Удосконалення змісту методичної роботи, забезпечення національної спрямованості.
  2. Вивчення педагогами теорії і методики навчання і виховання, психології, етики, естетики.
  3. Збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури.
  4. Грунтовне вивчення та практична реалізація програм і підручників, розуміння їхніх особливостей і вимог з позицій формування національної школи.
  5. Удосконалення методики застосування наочних посібників.
  6. Систематична інформація про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.
  7. Впровадження в практику роботи педагогічного колективу окремих методик, передового педагогічного досвіду.  

Шкільний методичний кабінет

Шкільний методичний кабінет це той освітній простір, в якому спільно розвиваються вчителі і учні. Сьогодення вимагає творчого вчителя,  творчу особистість може навчити і виховати тільки творча особистість. До творчості спонукає вчителя сьогоднішній учень – розвинена й нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Творчість учителя виявляється насамперед у прагненні й умінні постійно досконалювати свою майстерність, відкидати застарілі знаходити нові, більш досконалі методи практичної реалізації вимог часу, творчо астосовувати надбання передового досвіду, досліджувати свою роботу і роботу колег. Для методичного кабінету в нашій школі виділено окремий кабінет, він естетично оформлений, є обладнані місця для самостійної роботи вчителів. Зберігаються нормативні та директивні документи про світу, методичні листи Міністерства освіти і науки України, інститутів післядипломної освіти педагогічних працівників, матеріали для роведення роботи з батьками.

Шкільні кабінети



Внутрішньошкільна методична робота школі з педагогічними кадрами спрямована на:


- формування професійної компетентності,
- збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,
- вироблення інноваційного стилю діяльності,
- підготовку вчителів до пошукової діяльності,
- залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес.

Основні завдання :


- кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів школи;
- розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;
- вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем;
- залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.

Для ефективної реалізації вищезазначених завдань методична робота у нашому навчальному закладі має безперервний характер; робота всіх структурних одиниць та ланок спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми школи і приведена до певної системи.

Індивідуальні форми роботи:


- діагностування;
- самоосвіта;
- конкурс „Учитель року", „Класний керівник року";
- атестація;
- індивідуальні консультації, співбесіди;
- видання методичних посібників, розробка авторських програм;
- практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, в позакласній роботі.

Групові форми роботи:

- методичні об'єднання;
- творчі групи по реалізації проектів;
- семінари - практикуми;
- „Школа вдосконалення педагогічної майстерності";
- „Школа молодого вчителя";
- тренінги.


Масові форми роботи:


- педради;
- інструктивно - методичні наради;
- предметні тижні;
- науково - практичні конференції;
- педагогічні зустрічі;
- огляд методичної літератури.

 

Медіатека методичного кабінету
 
У методичному кабінеті школи зібрано десятки дисків із записами відеофрагментів кращих уроків, зописами передових технологій, якими користуються вчителі школи, розробками інтегрованих уроків, навчальнимипрезентаціямидо уроків та інш.


Всім привіт!
Спеціалізована загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 8 вітає відвідувачів сайту.


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа
Переможці конкурсу сайтів
Сайти вчителів школи знову відзначені на міському та обласному конкурсі освітніх сайтів.

Офіційний сайт школи - ІІ місце на міському конкурсі. Сайт початкової школи СЗШ № 8 - II місце в обласному конкурсі веб-сайтів. 

І місце в місті та ІІ місце в області: персональні сайти вчителя математики та інформатики Кравчук Г.Т. (перейти на сайт) та вчителя початкової школи Бігус І.М. Перейти на сайт.

ІІІ місця: в області - персональний сайт вчителя світової літератури Шенькарук А.В., (перейти на сайт) в місті - персональні сайти вчителя хімії Мороз Л.О.(перейти на сайт), та вчителя початкових класів Атаманюк Н.В.(перейти на сайт). Сайт "Інклюзивна освіта" Атаманюк Н.В. в області - 4 місце.

Серед учнівських проектів отримали дипломи сайти "Вивчаємо інформатику" (перейти на сайт), "Моя Україно" (перейти на сайт), електронний посібник "Художня культура. 11 клас" (перейти на сайт)

«Методичний портал»


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz